Известие

Collapse
No announcement yet.

Почистване на резервоар.Как?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от andro88 Покажи съобщение
    Няма отвиване тая помпа. Цяла вечер лежах в тоя багажник. Как ли не пробвах и не мърда и не мърда. Маркучите и буксите излизат относително лесно, но тя не мърда. Сигурен съм , че ако има цедка е задръстена, а резерваора е пълен с буклуци. Днес ще купя и горивен филтър да го сменя след като почистя ирезерваоара. Страх ме е да я напъвам тая помпа и да не я счупя нещо. Идея нямам как да я сваля....
    В e-learn пише, че трябва да се развие една гривна за да може да се извади помпата.
    Виж ограденото в червено:



    Тази гривна развиваш ли я?


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #17
      Това е пластмасов О-ринг на резба. Оребрен е отвън за да може да се хваща. Нея не мога да развия, а би следвало да става на ръка. На схемата е показано , че отгоре има скоба, която е хваната с болт и се развива с ключ или гидория (1b). Не помня да съм виждал подобно нещо върху моята. Ще го снимам и ще го кача.
      Тази помпа трябва ли да се мести напред-назад из резервоара ми е въпроса или е статична. Защото моята логика, че гасне само когато изкачвам , се базира на това , че в тоя край на резервоара има тиня и като иде помпата там- лаг на гориво, светва дюзата и колата гасне.
      Така или иначе днес пак ще пробвам и ще снимам без значение от резултата. Благодаря за помоща, Есо...

      EDIT: чак сега след втори прочит разбирам. Не е скобата над о-ринга.. Това е инсгтрумента с който се развива тя. И точно затова е оребрена...
      Last edited by andro88; d.m.y г., 10:50.
      Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

      EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

      Comment


      • #18
        Според мен не гасне заради боклуци, ще видиш, че резервоара е сравнително чист.Ще залагаме ли?
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #19
          Помпите са вадят от резервоара по еднакъв начин (бензинови, дизелови, няма значение). Като не става на ръка (а то не става, щото 10 години никой не е пипал там), формата на въпросния ринг (обикновено бял на цвят), позволява да му подпреш една права голяма отвертка и с чука лека-полека да го подкараш...

          Аз съм чувал двата варианта от технически грамотни (според мен) хора с опит - единия е, че трябва задължително да се почисти резервоара профилактично, защото 100% има боклуци вътре, а другия е, че ще останеш изненадан като го отвориш колко чисто си е вътре и упражнението съответно е безмислено...
          Много хубаво ще бъда ако направиш качествена снимка какво се случва вътре като отвориш помпата и източиш горивото, да видим дали наистина има "тиня" или не...
          Аз съм разглабял на две бензинови и вътре наистина беше като в лекарски кабинет, но за нафтата не знам...
          Last edited by badmadafaka; d.m.y г., 12:22.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
            Според мен не гасне заради боклуци, ще видиш, че резервоара е сравнително чист.Ще залагаме ли?
            Просто съм аут от към идеи вече. На диагностика-нищо. Гориво-има, а гасне. Ти добре знаеш, колко пъти сме се чували, че ме е оставила на пътя. Идея нямам какво, а проблема е доста неприятен. Последния път стоях на пътя под връхг Белмекен 20 мин, докато я обърна с предницата надолу към пътя, откача акумулатора и благоволи да запали. Само това остава да проверя.
            Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

            EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

            Comment


            • #21
              Може да опиташ с ремък или нещо подобно с форма на О и нещо което да използваш като лост от първи род.Това което се опитваш да развиеш изглежда с форма на пресечен конус и може ремъкът да не стегне.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                Помпите са вадят от резервоара по еднакъв начин (бензинови, дизелови, няма значение). Като не става на ръка (а то не става, щото 10 години никой не е пипал там), формата на въпросния ринг (обикновено бял на цвят), позволява да му подпреш една права голяма отвертка и с чука лека-полека да го подкараш...

                Аз съм чувал двата варианта от технически грамотни (според мен) хора с опит - единия е, че трябва задължително да се почисти резервоара профилактично, защото 100% има боклуци вътре, а другия е, че ще останеш изненадан като го отвориш колко чисто си е вътре и упражнението съответно е безмислено...
                Много хубаво ще бъда ако направиш качествена снимка какво се случва вътре като отвориш помпата и източиш горивото, да видим дали наистина има "тиня" или не...
                Аз съм разглабял на две бензинови и вътре наистина беше като в лекарски кабинет, но за нафтата не знам...
                И на мен ми мина през главата. Прав си-бял е и не мърда. И си прав, че 10 год, никой не е пипал щото е яко прашно. Днес ще снимам и ще я разглобя.
                Ако не е това, съм изчерпан и не знам защо гасне в движение тая кола. Не е често, но значително неприятно. Особено ако се случи докато изпреварваш...
                Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от andro88 Покажи съобщение
                  И на мен ми мина през главата. Прав си-бял е и не мърда. И си прав, че 10 год, никой не е пипал щото е яко прашно. Днес ще снимам и ще я разглобя.
                  Ако не е това, съм изчерпан и не знам защо гасне в движение тая кола. Не е често, но значително неприятно. Особено ако се случи докато изпреварваш...
                  Мисля че имаш боклуци в другата помпа, горивния ти филтър се разпада и вкарва в помпата влакна, залагам кафе и кола.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                    Мисля че имаш боклуци в другата помпа, горивния ти филтър се разпада и вкарва в помпата влакна, залагам кафе и кола.
                    Почвам да се вкарвам във филми- помпа високо налягане, клапан на помпата, датчик на рейката, а там всичко е в едни стотици левове...., но все си мисля, че трябва да има записани грешки. А няма
                    Last edited by andro88; d.m.y г., 13:29.
                    Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                    EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                      Мисля че имаш боклуци в другата помпа, горивния ти филтър се разпада и вкарва в помпата влакна, залагам кафе и кола.
                      И аз съм на това мнение , а когато се окаже, че е точно това трябва да черпиш "lordliness"
                      ex Алфа 147 1.9 JTD 8V 115CV "+" 140CV

                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        След като така и така си разглобил за да достигнеш до помпата в резервоара, разглоби я и щракни снимка вътре да видим дали има "тиня" или няма, пък после направи тези две неща (без значение дали резервоара е бил чист или не): Смени си профилактчино горивния филтър с нещо читаво, след което си сипи някаква добавка в нафтата, която има "General Purpose", на "Лики Моли" има такива (имам предвид да не е само за чистене или само за повишаване на цетаново число), напълни резервоара догоре и газ к*рвенската...

                        ПС: Аз отскоро оперирам две нафтови печки, по-старата е на втора смяна на маслото, другата е на първо... Само качествена нафта, често добавки, само качествени филтри... Моя си извод (без значение какво казват невероятните разбирачи във форума) е, че фор дъ уйн горивния филтър трябва да го сменям два пъти за една смяна на маслото (да, точно така, не се бъркам, защото препоръката на "майсторите" обикновено е да се сменя веднъж на две смени на маслото, според мен не за друго, ами защото читавия е към 50++ левчета).
                        Last edited by badmadafaka; d.m.y г., 14:12.

                        Comment


                        • #27
                          алфа166

                          Здравеи колега.Провери си всички маси по купето и двигателя.Аз докато карах 166ца имаше един период в които колата гаснеше и светваше инжекциона .на диагностика нямаше записани грешки.След смяна на доста части се оказа че проблема е в лоша маса на двигателя.успех

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от andro88 Покажи съобщение
                            Почвам да се вкарвам във филми- помпа високо налягане, клапан на помпата, датчик на рейката, а там всичко е в едни стотици левове...., но все си мисля, че трябва да има записани грешки. А няма
                            Освен, че все пак е добре да свалиш помпата и така да прегледаш това за което говорихме дотук, трябва да имаш впредвид и следната хипотеза:

                            Има инерционен контакт във веригата на помпата. Целта е при големи ускорения при катастрофа, да се прекъсне захранването на помпата и така да се предотврати пожар.
                            Та този контакт (намира се под шофьорската седалка и прекъсва минуса на помпата) може също да е причина за болежките ти.
                            Така, че ако пак ти изгасне колата по нанагорнище, обезателно бодни една крушка успоредно на помпата и виж дали докато не ще да пали двигателят, помпата има или няма захранване.
                            Ако има захранване и работи пък не пали - версията с боклуци, сцепени уплътнения........
                            Ако няма захранване - ориентирай се към проверка на инерционния контакт.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              Освен, че все пак е добре да свалиш помпата и така да прегледаш това за което говорихме дотук, трябва да имаш впредвид и следната хипотеза:

                              Има инерционен контакт във веригата на помпата. Целта е при големи ускорения при катастрофа, да се прекъсне захранването на помпата и така да се предотврати пожар.
                              Та този контакт (намира се под шофьорската седалка и прекъсва минуса на помпата) може също да е причина за болежките ти.
                              Така, че ако пак ти изгасне колата по нанагорнище, обезателно бодни една крушка успоредно на помпата и виж дали докато не ще да пали двигателят, помпата има или няма захранване.
                              Ако има захранване и работи пък не пали - версията с боклуци, сцепени уплътнения........
                              Ако няма захранване - ориентирай се към проверка на инерционния контакт.
                              Евала, откъде ги обади тия знания, направо не знам. Веднага сега след работа отивам за филтър. Това със сигурност. Ще сваля и помпата и ще я прегледам. Ще бръкна в резервоара и ще видя каква е ситуацията. Има ли буклук-няма ли. Може и добавка да сложа.
                              Ще направя и снимки за качване. Това с инерционния контакт изглежда много интересно, да не говорим, че моята кола е удряна в миналото от предишния собственик. Как изглежда тоя контакт?
                              Искам нещо да питам, за да съм сигурен- има ли шанс да е помпа високо, датчик на рейката, датчик на КВ и да не записва никаква грешка?
                              Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                              EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                              Comment


                              • #30
                                Капака на помпата се отвива със специална скоба за целта. Иначе другия вариант е с двама души, 2 секача, 2 чука и бой докато се отвие или докато се начупят ушенцата. После си чешете тиквите.

                                Аз мисля, че проблема ти не е в резервоара и залагам на датчик на рейла.

                                П.С. Принципно слаба маса на мотора добре. Възможно е да изгасне и от това, но ако е слаба масата мотора през останалото време няма да работи адекватно или докато работи ще има да прицъркват релета. Ако не е правено нещо по-мотора тази маса няма как да се развие от само себе си.

                                За датчика на рейла не е нужно да се сменя за проба или да се прави каквото и да било различно от диагностика. Просто някой да закачи тая кола и да види какво се случва с налягането.
                                Last edited by oem; d.m.y г., 16:19.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X